Uus S-klass on päriselt ka nii hea

Mõte, et S-klass on konkurentidest erinevat tõugu, kõlas naeruväärselt. Kuni ma sellega sõitsin. Päeva lõpuks on see ikkagi auto. Lisage kõik soovitud helkurid ja vilkurid, kuid 150 000 euro eest saate põhimõtteliselt neljarattalise mootorsõiduki, mis on võimeline transportima inimest või inimrühma sihtkohta. Kuskil sularaha kärude hulgas, mida teil on vaja, kui tahate S500L osta, peab […]

Mercedes-Benz GLE: nutikas ja saksapärane maanteeristleja

See on uus Mercedes-Benz GLE, mis on kõigest teine ​​Mercedese maastur, mis seda nime kannab, kuid tegelikult kuulub kõige edukamate Benz 4×4 mudelite ridadesse, mille juured ulatuvad tagasi 1997. aasta M-klassi. Muidugi on GLE’s olemas uhke autojuhiabide laevastik, mis on valmis teie lemmik-taskuhäälingut katkestama, kui kaldute ekslikult üle valgete joonte või tagurdate liiga rutakalt oma […]

Uus SEAT Ateca: kui midagi pole katki, siis ära seda paranda!

SEAT Ateca murdis turule tulemisega ennast uutesse kõrgustesse, varem oli Hispaania kaubamärk ehitanud ju sama palju linnamaastureid kui kosmoselaevu. Autotootja küll hilines moodsalt krossoveride peole, kuid õnneks osutus see edukaks. Koos kontserninõbu Skoda Karoqiga võlgneb Ateca suure osa oma edust kindlatele alustele. Kuidas nii? Noh, esmalt see on ehitatud samale platvormile nagu kallim Volkswagen Tiguan […]

Mercedes-Benz E220d – Vana ikoon saab uue näo

Luksusauto on pehmelt öeldud. See pole lihtsalt Mercedes-Benz E-Klass, vaid firma kõikide moodsate teadmiste ning kogemuste kõige parem ning mõistlikum väljendus. Viiendat põlve mööda ilma ringi vurava E-klassi ning selle värsket mudeliuuendust peab Mercedese turundus nimelt suisa ettevõtte südameks. Mida uut päikese alla siis ikkagi leidub? Salong on ulmeline, ent mitte liialt priiskav Esialgsest vaimustusest […]

Golf 8 x Soome x Porsched: Kas digitaliseerimine käib traditsiooniga ühte sammu?

Rohkem kui võib-olla mis tahes muu müügil olev auto, on Volkswagen Golf muutunud „vaikimisi“ autoks. See on auto, mida saate muretult soovitada, kui teie liiga sõbralik tädi pere kokkutuleku ajal autonõu küsib. See on auto, mida nähes sa kergendatult hingad, kui see lennujaama autorendi juures nurga tagant välja veereb ja säästab teid murest, et „mis […]

Forester e-boxer vs Poola: Kas ideaalne reisiauto?

 Autoreisid on põnevad. Kohe kindlasti põnevamad, kui pelgalt lennukiga kuurorti lennata ning palava päikese all lihtsalt jäätist limpsida. Ja kuigi ka see on ütlemata tore, siis neljal rattal saavutatav paindlikkus ja perspektiiv on ületamatud. Sõitsin aasta alguses ühe autokonvoiga Nordkappi. Elamus oli niivõrd kiiduväärt, et lükkas korralikult hoo sisse peamiselt autosõite puudutavale reisinäljale. Aga siis […]

Ferrari südamega Alfa: Stelvio Quadrifoglio

Alfa Romeo tegi väikestviisi uuestisünni aastal 2015, kui tuli turule uue Giuliaga. See auto oli täiesti uuel Giorgio platvormil, mille arendus toimus Ferrari tehnilise direktori Philippe Krief’i järelvalve all. Samal Giorgio platvormil on ka Stelvio ehk lihtsustatult võib öelda, et tegu on karkudele tõstetud Giulia universaaliga. Minu esimene kohtumine selle platvormiga oli mõnda aega tagasi […]

Audi Q7 – mudeliuuendus, mida märkad!

Audi Q7 sai eelmine aasta värskenduse, mille käigus muutus nii välimus, kui sisemus. Kui tavapäraselt mudeliuuendusega muutuvad üksikud detailid nagu esituled, siis Q7 puhul on tegu üsna põhjaliku uuendusega, kus esituled on kõige väiksem parendus. Selleks, et autost aimu saada tegime natuke suurema ringi ning avastasime Peipsi-äärseid alasid. Interjöör Suurim muutus on toimunud auto salongis, […]

Pöidlaküüdi teejuht: Tere tulemast Renaultspordi maailma

Käes on esimene reede ning kell on pool kümme õhtul. Päike on loojumas ning Eesti absoluutselt kõige paremat teed Pärnu-Jaaguips saadavad puude vahelt helkivad päikesekiired, sääseparved ning kaunis valjud lõkkepraksud, mis kuuluvad kahele kiirsõidu-suunitlusega Renaultile. RS on akronüüm, mida leiame peaaegu et igalt kolmandalt sportlikult masinalt, ent Renaultspordi looming on selle tähise all saavutanud pisut spetsiifilisema […]

Uus Opel Corsa: kuidas käitub pisike sakslane prantslaste käevangus?

Mulle meeldib väga teha proovisõite lihtsurelikele mõeldud baasmudelite ning ökoautodega. Eriti pärast seda, kui sa oled saanud kaks päeva veeta Porsche Taycani seltsis, siis on see hea viis maa peale tagasi tulla ning realistliku pilguga asju vaadata. Haarasin omale seega prooviks uue Opel Corsa. PSA Grupp võttis hiljuti Opeli & Vauxhalli General Motorsi alt enda […]

Volkswagen: mis vahe on sõidurõõmul aastatel 1993 ning 2020?

Aprilli vältel möödus üks nädal pea täielikult Volkswagenite roolis. Mis on imelik, sest paberitega japsihaigena on kogu Volkswagen-grupi skeene siiani mööda mu külgi täielikult maha jooksnud. Aga kuna mõlemad mu riisiraketid olid tol hetkel õhtal, laenas üks mu sõpradest nädalaks ajaks 1993. Volkswagen Golf VR6-te, mille mootoril on rohkem iseloomu ja karismat kui enamikel tänapäeval müüdavatel […]