Skip to content

CX-30 on uusim linnamaastur Mazda tootevalikus

Mazda Motor Corporation esitles 5.märsti õhtul esmakordselt: Mazda CX-30 kompaktset linnamaasturit, mis on selle järgmise generatsiooni teine mudel. Uut Mazda CX-30 tutvustatakse avalikult esmakordselt Genfi autonäitusel ja seejärel suundub uus ning eeldatav Mazda mudelite nurgakivi globaalsele turule.  Mazda CX-30 jõuab Eesti turule sellel sügisel.

Mõned turuanalüütikud ennustasid, et uut kompaktset linnamaasturit peaks nimetama CX-4-ks, kuid korporatsioon valis teistsuguse lähenemisviisi, vaatamata sellele, et CX-30 jääb oma suuruse poolest täpselt populaarse CX-3 ja CX-5 vahele.

Piisab ühest pilgust nägemaks, et CX-30 on küps ja elegantne Kodo disainifilosoofia ühenduslüli, koos täiendava sisuga, mida pakub unikaalne Skyactiv tehnoloogiapakett. Mazda CX-30 välimus kombineerib linnamaasturi jõulised proportsioonid ja puhaste joonte minimalistliku esteetika. See kombinatsioon on kokku võetud selle mudeli disainikontseptsioonis: stiilne ja jõuline. See kombineerib kahte erinevat aspekti: kupee stiilne ilu ja linnamaasturi otsustavus.

Vastavalt suuruste tabelile on uus Mazda ilmselt lähim väljendile „ei suur ega väike“. 4395 mm pikk, 1795 mm lai, 1540 mm kõrge ja 2655 mm teljevahega. See auto sobib kõige paremini paarile või väikesele perekonnale, kes veedavad enamuse oma ajast linnas, kuid naudivad ka nädalalõpusõite kaugemale.

„Me disainisime CX-30 nii, et see muutuks igapäevaelu lahutamatuks osaks,“ ütles Akira Marumoto, Mazda president.

Uue mudeli väline harmoonia on kajastatud kõrgeima kvaliteediga materjalidest valmistatud interjööriga.

Mazda inseneride meeskond parendas sõiduomandusi, varustades sõiduki kaasaegsete ohutussüsteemidega ja paigaldades äärmiselt mugava armatuurlaua – see kõik võimaldab teil nautida dünaamilist sõidu ja tunda end samal ajal maanteel kindlalt. Viimane interjööri puudutus on uuenduslik kõrgeima kvaliteediga helisüsteem: 8 kõlariga Mazda või 12 kõlariga Bose.

Täpselt nagu ka uus Mazda3, disainiti CX-30 järgmise põlvkonna Skyactiv-sõidukiarhitektuuri kasutades, mis tõstab esile inimese sünnipärase tasakaalutunde: juhiistet disainides keskendusid disainerid juhi vöökoha asendile ja tunnetele manöövrite ajal.

Linnamaastur on varustatud ka i-Active perekonna nelikveo süsteemiga, koos G-Vectoring Control veojõu jaotuse tehnoloogiaga, võimaldades sujuvamaid pöördeid ja autoga üks olemise tunnet.

CX-30 on auto, mis sobib maanteesõiduks pere või sõpradega: interjööri suurepärane funktsionaalsus ja praktiline pakiruum (460 liitrit) tagavad mugavuse, samas kui CX-30 suurepärane manööverdamisvõime muudab sõiduki kontrollimise lihtsaks nii maanteel, kui parklas.

Mazda CX-30 disainides keskendusid insenerid sõiduki põhifunktsioonidele, nagu kiirendamine, pööramine ja pidurdamine. Loomulikult on see kõigest mõjutatud: šassiist, juht- ja pidurdusmehhanismidest ning linnamaasturile paigaldatud veosüsteemidest.  

CX-30 tuleb koos Skyactiv-Euro 6d-TEMP Skyactiv perekonna diisel- või bensiinimootoriga, kaasates revolutsioonilist Skyactiv-X-i, mis kombineerib nii diisel-, kui bensiinimootorite süütepõhimõtted. Lisaks on kõikidel bensiinimootori modifikatsioonidel mild-hybrid veosüsteem, mis rakendab teatud tingimustel väikse elektrimootori, asendades või täiendades traditsioonilist mootorit. 

Mazda CX-30-l on ka rikkalik i-Activsense ohutustehnoloogia pakett, kaasa arvatud uus juhi jälgimise süsteem, mis jälgib juhi seisundit ja hoiatab potentsiaalsete ohumärkide ilmnemisel nende käitumises. Süsteem jälgib juhi silmade seisundit, pilgutamist, pealiigutusi ja isegi suuliigutusi ning hoiatab juhi ilmselgete unisuse tunnuste korral. Hädaolukorras aktiveerib süsteem nutika pidurdustoe süsteemi, mis aitab sõidukil peatuda.

Uut Mazda CX-30 linnamaasturit toodetakse Mazda Corporationi põhitehastes üle maailma, mis tagab uue mudeli kerge saadavuse erinevate riikide klientidele.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

twelve − 8 =