Skip to content

Genfi autonäitus jäi küll ära aga ega autod esitlemata jää! TÄIENEB!

BMW
BMW-lt on oodata uut neljandat seeria kupeed. Neljanda seeria disain on arvatavasti polariseeriv, sest oodata on üsna teistmoodi lähenemist auto “neerudele”.

BMW on täiendamas ka i-tähisega autode rivi, i4 täiselektriline sedaan, millel 80kWh aku, 600km sõiduulatust ja 390kW. Hetkel küll tegemist concept autoga aga see on lähedal tootmisküpsele mudelile.

Porsche

Porsche esitles 911 Turbo S mudelit kupee ja kabrioletina.

330km/h tippkiirus, 2,7 sekundit nullist sajani, 478kW ja 800Nm! 0-200km/h saavutab Turbo S 8,9 sekundiga, tervelt 1 sekund kiiremini kui eelnev generatsioon.

Turbo S mudelil on ka laiem kere, rööbe esisillas kasvanud 42mm ja tagasillas 10mm. Esimest korda kannab 911 Turbo S oma veojõu teepinnale erineva läbimõõduga velgedele paigaldatud rehvide kaudu: esisillal on 20-tollised rehvid ainulaadse mõõduga 255/35, tagasillal 21-tollised mõõduga 315/30.

Koduturul ehk Saksamaal algab auto hind 216 tuhandest eurost, Eesti hinda tuleb natuke veel oodata aga peagi on oodata ka Porschele omaselt suurepärast konfiguraatorit!

Toyota

Toyota kohta oleme pisikese artikli juba teinud, mille leiab siit!

Huvitavamad mudelid neist GR4 Yaris, GR Supra 2.0 ja B-segmendi SUV, mis eeldatavalt on tehtud uue Yarise põhjale ja omab nelikvedu.

GR4 Yaris on neist autosõbrale kõige huvitavam! Väike nelikveoline kolmeukseline homologatsiooni tänavaauto. Kolmesilindriline mootor arendab 191kW ja on seotud kuue-käigulise manuaalkastiga.,

Mercedes

Mercedesel oli plaanis Genfis esitleda uut väikemaasturit GLA45 ja E-klassi mudeliuuendust.

KIA

Kia kõige huvitavam mudel näitusealal oleks olnud hiljuti avalikustatud Sorento.

Volkswagen

Volkswageni uudismudeliteks on GTI, GTE ja GTD Golfid. Lisaks ka hiljuti avalikustatud Touareg R ja praktlistest autodest uus VW Caddy.

Volkswagenil on uudist ka elektriautode vallas. ID mudeliseeria liige ID.4 on saamas tootmisküpseks. Tegemist on esimese täiselektrilise Volkswageni linnamaasturiga. Hetkel on lubatud sõiduulatuseks kuni 500km ja ühtlasi on ka auto tootmine muudetud süsinikuneutraalseks, et ka auto tootmine oleks keskkonnasõbralik ja jätkusuutlik.

Alfa-Romeo

Alfa on avalikustanud Giulia erimudeli GTA. Tegemist on autoga tähistamaks Alfa 110ndat juubelit ja toodetakse esialgu piiratud koguses kokku 500 tükki ja ainult euroopa turule. 500 tükki oli ühtlasi ka number, mis oli vajalik, et homologeerida esimene Giulia GTA 1965 aastal.

GTA saab sama mootori, mis QV mudelil aga 22kW rohkem, mis teeb kokku 398kw! Auto mass on vähenenud erinevate meetmetega 100 kg võrra, parandatud on aerodünaamikat ja auto on 50mm laiem. See tähendab, et kiirendus 0-100kmh on 3,6 sekundit. GTA on võimalus tellida ka eriti raju GTAm versioonina, mis muudab auto kahekohaliseks ja lisab turvakaare samaaegselt olles ikka tänavalegaalne.

Cupra

Cupra Formentor, mis on saadaval kahe erineva mootori lahendusega. 228kW 2-liitrine neljasilindriline või 180kW 1,5-liitrine hübriidlahendusega mootor, millel umbes 50km ainult sõiduulatust elektrijõul.

Tegemist on Cupra esimese iseseisva mudeliga.

Skoda

Skoda esitles uut Octavia RS mudelit, mis on esimest korda ajaloos hübriid. Sarnaselt Cupra ja Golf GTE-le leiab selle mootoriruumist hübriidlahenduse, mis kokku arendab 180kW ja ainult elektriline sõiduulatus on 60km!

Koenigsegg

Superautode tootja Rootsist on katte maha tõmmanud oma uuelt versioonilt eelneval aastal esitletud autost, milleks on Jesko. Nimele on lisandunud tähis Absolut. Nimi viitab ka ühtlasi sellele, et Koenigsegg peale seda mudelit ei proovi enam arendada sellest kiiremat seeria autot.

Madal tuuletakistus 0,278Cd, 1195kW / 1600 hobujõudu kahe turboga V8 mootorist kasutades E85 kütust. Tavalise kütusega on võimsust 995kW. Maksimaalne väändemoment on 5000 pöörde juures 1500Nm.

1:1 kaalu ja võimsuse suhe on lubatud täita ka täispaagi, kahe inimese ja pagasiga.

Suuremaks uudiseks on aga esimene neljakohaline Koenigsegg Gemera!

Mootoriruumist leiab kaheliitrise kolmesilindrilise mootori, mis arendab 600 hobujõudu! Lisaks sellele väiksele mootorile on juures ka kolm elektrimootorit, mis koos sisepõlemismootoriga arendab 1,27mW ehk 1700 hobujõudu! Tänu metanoli kasutamisele on auto ka samaväärse süsinikuheitmega, kui tavaline elektriauto kasutades “head” elektrit.

Gemera on piiratud 300 ühikuni. Lubatud maksimaalne kiirus on 400km/h ja 1,9 sekundit nullist sajani.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

eighteen − fifteen =