Skip to content

Volkswagen esitleb 2020 Genfi autonäitusel uut Golf GTI-d, GTE-d ja GTD-d

Golf GTI

  • Turbolaadimisega bensiinimootor. GTI mootori võimsus on 180 kW
  • Kiiremad käiguvahetused. DSG-käigukast annab Golf GTI-le unikaalsed iseloomuomadused.
  • Avatud disainiga esiosa koos GTI tiibadega ja kärjemustriga iluvõre, GTI õhuhajuti ning väljalasketorud mõlemal pool.
  • Saadaval ka manuaalkäigukastiga

Golf GTE

  • Turbolaadimisega bensiinimootor koos elektrimootoriga. 180 kW (245 hj) Golf GTE on võimekuselt jõudnud Golf GTI-ga võrdsele tasemele
  • Kohalikke heitmeid: null. 50% suurema mahutavusega (13 kWh) aku pikendab täiselektrilist sõiduulatust kuni 60 kilomeetrini.

Golf GTD

  • Turbolaadimisega diiselmootor. Võimsus 147 kW (200 hj) ja maksimaalne pöördemoment 400 Nm.
  • Topeltdoseerimisega SCR-katalüsaator. Topeltdoseerimine vähendab oluliselt lämmastikoksiidide hulka (NOx).

3. märtsil 2020 algaval Genfi rahvusvahelisel autonäitusel esitleb Volkswagen oma Golfi mudeliperekonna uusimaid liikmeid. Golf GTI, Golf GTD ja Golf GTE – kolm Golfi versiooni, kolm iseloomu, kolm säästlikku ja puhast ülekandesüsteemi – kuid üks disain ja tehniline filosoofia.

Uus Golf GTI on digitaalse ajastu jaoks loodud tundlik, ehe, säästlik ja kõrgtehnoloogiline väike sportauto, mille võimsuseks 180 kW. Uus Golf GTE täpselt sama koguvõimsusega nagu GTI. Hübriidülekanne on sportlikuks soorituseks loodud ning see ühendab elektrilise jätkusuutlikkuse ja umbes 60-kilomeetrise emissioonivaba sõiduulatuse suurepärase dünaamilise jõudlusega. Uus Golf GTD on tõeline kestvussportlane, ning sel on üks maailma puhtaimatest diiselmootoritest – osaliselt tänu topeltdoseerimise tehnoloogiale. Selle variandi puhul on 147 kW (200 hj) võimsus ühendatud väga pikkade sõiduulatustega.

Välimus. Uute võimekate mudelite standardvarustusse kuuluvad LED-esi- ja tagatuled. Kuulsas kärjemustriga radiaatorivõres on uued valikulised X-kujulised udutuled. Kõikidel mudelitel on standardina 17-tollised Richmond valuveljed. GTI, GTE või GTD kiri on nüüd paigutatud keskele Volkswageni märgi alla. Allpool eristab uusi versioone teistest sportlik õhuhajuti. Neid eristavad ka väljalasketorud – GTI-l on üks vasakul ja teine paremal, GTD-l on kaks väljalasketoru vasakul ja GTE-l ei ole nähtavat väljalasketoru.

Sisemus. Uus nahkkattega multifunktsionaalne puutenuppudega sportrool on koos valikulise Travel Assist nupuga, mis võimaldab kuni kiiruseni 210 km/h poolautonoomselt sõita. Alles on klassikaline sportistmete ruudumuster, mida on täiustatud uue Scalepaperi nimelise versiooniga. Standardina kuuekäigulise manuaalkäigukastiga varustatud Golf GTI-l on täiesti uus GTI käigukanginupp. GTI on saadaval ka valikulise seitsmekäigulise topeltsiduriga automaatkäigukastiga (DSG), GTD puhul on see DSG-käigukast ainus valik. GTE-l on hübriidülekande jaoks arendatud kuuekäiguline DSG-käigukast. DSG-käigukastiga varustatud mudelite puhul on käiguvahetus üldiselt elektrooniliselt juhitud, DSG-käigukang ise on spetsiaalselt disainitud.

Turbolaadimisega bensiinimootoriga GTI. Uue Golf GTI jõuallikaks on 180 kW 2,0-liitrine turbolaadimisega mootor (EA888 evo4). Suurim pöördemoment on 370 Nm. Neljasilindriline mootor on standardina koos kuuekäigulise manuaalkäigukastiga (MQ350). Seitsmekäiguline topeltsiduriga käigukast (DQ381 DSG) on valikuna saadaval.

Pistikuhübriidtehnoloogiaga GTE. Golf GTE pistikuhübriidtehnoloogia koosneb sisuliselt 110 kW 1,4-liitrisest turbolaadimisega bensiinimootorist (EA211 TSI), 85 kW elektrimootoriga hübriidmoodulist, kuuekäigulisest DSG-käigukastist (DQ400e) ja uuest liitium-ioonakust. Mõlema mootori koostöös on maksimaalne võimsus  180 kW ja suurim pöördemoment on 400 Nm. Täiselektrilist sõiduulatust on märgatavalt suurendatud – see on nüüd umbes 60 km. Täiselektrilises režiimis saab sõita kiirusega kuni 130 km/h. Kui aku laetuse tase on piisav, käivitub Golf GTE alati täiselektrilises E-MODE režiimis. Auto lülitub hübriidrežiimile, kui aku laetuse tase langeb alla teatud piiri või kui kiirus tõuseb üle 130 km/h. Kui teejuhatus on navigatsioonisüsteemis aktiivne, võtab aku juhtsüsteem ennustavalt arvesse ka tee- ja kaardiandmeid kindlustamaks, et akus on sihtkohta jõudes soovitud voolutase.

Turbolaadimisega diiselmootoriga GTD. Pikkade distantside jaoks loodud sportautol on 2-liitrine neljasilindriline turbolaadimisega diiselmootor (TDI) võimsusega 147 kW (200 hj). Golf GTD mootori (EA288 evo seeria) maksimaalne pöördemoment on 400 Nm. Sarnaselt kõikidele uue Golfi turbolaadimisega mootoritele on GTD süsteem ühendatud kahe järjestikku paigutatud SCR-katalüsaatoriga (SCR – selektiivne katalüütiline redutseerimine). See uus AdBlue topeltdoseerimise funktsiooniga SCR-süsteem vähendab märkimisväärselt lämmastikoksiidiemissioone. Volkswagen pakub Golf GTD-d standardina seitsmekäigulise topeltsiduriga käigukastiga (DQ381 DSG).

Rohkem mugavust ja parem dünaamika. Volkswagen on Golf GTI, GTE ja GTD käiguosa arendanud ja täiustanud, kasutades esisillal MacPhersoni vedrustust ja taga mitmikhoobvedrustust. Esmakordselt kasutatakse Vehicle Dynamics Manageri nime kandvat sõidudünaamika juhtsüsteemi. Süsteem juhib nii elektroonilist diferentsiaalilukku XDS kui ka reguleeritavate amortisaatorite komponente (valikuline adaptiivveermik DCC). See suurendab märkimisväärselt varieeruvust maksimaalse mugavuse ja sõidudünaamika vahel, mille tulemuseks on ka märgatavalt teravam sõidudünaamika.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

20 − 4 =