Skip to content

Peugeot 3008 saab värske välimuse ja rohkelt tehnoloogilisi uuendusi

Alates PEUGEOT 3008 turule toomisest 2016. aastal, on ka Eestis hinnatud mudelit toodetud enam kui 800 000 eksemplari. Linnamaastur on saavutanud silmapaistva müügiedu nii Euroopas kui ka mujal maailmas ning saanud üle 60 erineva rahvusvahelise auhinna.

Oma eduloo jätkamiseks läbib hinnatud PEUGEOT linnamaastur täieliku uuenduskuuri, mille käigus uueneb nii auto esiosa kui ka LED esi- ja tagatulede signatuur ning valikusse lisanduvad uued kerevärvid.

Uue linnamaasturiga tulevad kaasa ka kõik uue põlvkonna tehnoloogilised uuendused,  juhiabisüsteemid ning uus PEUGEOT i-Cockpit® koos 10-tollise puutetundliku HD-ekraani ja 12,3-tollise näidikuteplokiga.

PEUGEOT 3008 kannab endas Peugeot tulevikunägemust, kus iga mudel saab ka elektrifitseeritud versiooni. 3008 säästlikud sisepõlemismootorid saavad enda kõrvale ka kahe- ja nelikveolised hübriidajamid.

Inspireeritud disain

Vastavalt PEUGEOT´ uue ajastu disainikeelele saab PEUGEOT 3008 endale raamita iluvõre, mis annab ainulaadse ja omanäolise välimuse ning säilitab mudelile omase voolujoonelisuse. Sarnaselt teistele uutele mudelitele on kapoti ninale lisatud mudeli monogramm.

Tähelepanu väärib ka uus funktsioon “Foggy Mode”, mis on asendanud eraldi udutuled ja on integreeritud esituledesse.

Nutikas tehnoloogia

Eksklusiivselt omas segmendis on mudelit nüüd võimalik tellida öövaatlusseadmega NightVision. Funktsioon tuvastab pimedas ja halva nähtavuse juures jalakäijad või loomad juba 200-250m kauguselt – juba enne, kui need jõuavad juhi nähtavusulatusse. Graafiline infrapunapilt võimalikust ohust kuvatakse juhile digitaalsel näidikutepaneelil.

Uuendusena on lisavarustusena saadaval ka adaptiivne püsikiirushoidja peatumisfunktsiooniga (ACC Stop and Go), sõidureal paiknemise assistent, uue põlvkonna täiustatud automaatne hädapidurdussüsteem ning liiklusmärkide tuvastus.

Bensiin/diisel/hübriid

PEUGEOT 3008 bensiinimootorite valikus on jätkuvalt saadaval 3-silindrilise ja 1,2 liitrise töömahuga PureTech 130 hj 6-käigulise manuaalkäigukasti ning PureTech 130 hj 8-käiguline automaatkäigukastiga mootorid. Jõulisemat sõidukogemust pakub 1,6 liitrine ja 4-silindriline PureTech 180 hj automaatkäigukastiga bensiinimootor.

Diiselmootoritest on valikus 4-silindrilised, 1,5 liitrise töömahuga 130 hobujõulised 6-käigulise manuaalkäigukasti ja 8-käiguline automaatkäigukastiga mootorid.

Seni võimsaim PEUGEOT seeriamudel saab olema PEUGEOT 3008 hübriidajamiga nelikveoline ja 300 hobujõuline linnamaastur. PEUGEOT HYBRID4 on pistikhübriid, mille elektriline sõiduulatus on kuni 59 km (WLTP).  Valikus on ka PEUGEOT HYBRID 225 hj esiveoline mudel, mis WLTP mõõtmistulemuste kohaselt sõidab 100% elektriga kuni 56 km.

Erinevalt iselaadivatest hübriidmootoriga autodest on PEUGEOT pistikhübriidid piisava suure elektrilise sõiduulatusega, et oma igapäevased linnasõidud 100% elektri jõul teha.

PEUGEOT 3008 HYBRID4 on võimas, ent ülimalt ökonoomne linnamaastur, mis kiirendab 0-100km/h 5,9 sekundiga. Autol on kombineeritud 200hj (147kW) PureTech bensiinimootor ja kaks elektrimootorit: 110hj (81kW) e-EAT8 automaatkäigukastiga ühendatud elektrimootor auto esiosas ning 112hj (83kW) tagasillaga ühendatud elektrimootor auto tagaosas.

4WD režiimis jaotub võimsus elektrooniliselt ja ühtlaselt sõiduki kõigi nelja ratta vahel. Nelikvedu, mis on saadaval ka elektrirežiimis, tagab laitmatu haarduvuse märjal, porisel, lumisel või käänulisel teel ja raskel maastikul.
225-hobujuline (165kW) 3008 HYBRID versioon ühendab 180-hobujõulise (132kW) PureTech bensiinimootori 110-hobujõulise (või 80kW) elektrimootoriga.

Pistikhübriidide laadimine on kiire ja lihtne – täielikuks laadimiseks 7,4 kWh laadijaga kulub 1 tund ja 45 minutit.

Uus i-Cockpit®

PEUGEOT 3008 edu taga on alati olnud ka kvaliteetne interjöör ning intuitiivne juhtkoht. Uuenenud PEUGEOT i-Cockpit® muudab sõidukogemuse senisest veelgi nauditavamaks.

Uuel 12,3-tollisel digitaalsel näidikutepaneelil kuvatav info on täielikult kohandatav ja konfigureeritav ning uus ekraanitehnoloogia tagab parema kontrasti ja loetavuse. 10-tolline puutetundlik HD-ekraan teeb koostööd seitsme eraldi lülitiga, mille kaudu on otsetee mitmetele mugavusfunktsioonidele nagu raadio, kliimaseade, telefon, hääljuhtimisega navigeerimine, sõiduki seaded, mobiilirakendused ja ohutuled. Pistikhübriidil on lisaks veel üks spetsiaalne nupp, mis võimaldab juurdepääsu sõiduki elektrilistele funktsioonidele.

Automaatkäigukasti ja sisepõlemismootoriga PEUGEOT 3008 versioonidel on nüüd standardvarustuses tavalist, sportlikku ning säästlikku sõidurežiimi valida võimaldav nupp. Hübriidmootoritega versioonide puhul võimaldab see keskkonsoolil paiknev nupp valida elektrilise, hübriidi, sportliku ja nelikveolise (HYBRID4 300hp) sõidurežiimide vahel.

Uuenenud varustastmed

Uue PEUGEOT 3008 juures uueneb ka varustusastmete struktuur, mida tutvustati esmakordselt uuenenud PEUGEOT 308 tulekuga. PEUGEOT 3008 kolm põhivarustusastet ning kolm neid täiustavat paketti annavad võimaluse varustustaset mitmekesistada ja personaliseerida ilma kogu paketti muutmata.

Näiteks on tippvarustuses PEUGEOT 3008 GT mudelile on võimalik juurde tellida Black-pakett, mille eksklusiivsust rõhututavad läikivmustad keredetailid, 19” teemantlõikega mustade detailidega alumiiniumiveljed, käed-vabad tagaluugi avamisfunktsioon, massaažistmed, Black Diamond katus ja FOCAL® hifi-helisüsteem.

Uus PEUGEOT 3008 tuleb Euroopas turule 2020. aasta lõpus.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

3 × five =