Skip to content

Volkswagen T-Roc R: 300 hobujõudu linnamaastur

Avaldab muljet nii maanteel kui võistlusrajal

Võimas sõiduk, mille on arendanud Volkswageni R osakond, avaldab muljet oma jõunäitajatega – nelja silindriline 2-liitrine bensiinimootor (TSI) arendab 221 kW (300 hj) ja 400 Nm pöördemomenti. Auto on varustatud 4MOTION püsiva nelikveo  ja 7-käigulise topeltsiduriga DSG käigukastiga. See kombinatsioon tagab suurepärase kiirenduse ilma veojõu kaota. Auto maksimaalkiirus küündib 250 kilomeetrini tunnis ning nullist sajani kiirendab uus T-Roc R 4,9 sekundiga.

Sportvarustus (madaldatud vedrustusega) tagab teel ideaalse haarduvuse. Standardvarustuses olev progressiivne roolisüsteem tagab parima juhitavuse ja erksuse ning 17-tolline pidurisüsteem, mis oli varasemalt saadaval vaid Volkswageni Golf R Performance mudelil, tagab efektiivse pidurduse.

Sõidurežiimi valikus on ka spetsiaalne rallirežiim, mis garanteerib tõeliselt sportliku sõidukogemuse. Režiimi on täiendatud käivituskontrolliga, mis tagab kiirenduse ajal optimaalse veojõu, võimaldades maksimaalse pöördemomendi ning allumist stabiilsuskontrollsüsteemile. Dünaamilisemaks edasiliikumiseks tee serval,  on võimalik elektroonilist juhitavuskorrektorit (ESC) manuaalselt välja lülitada.

Eriline ja iseloomulik “R” disain

Volkswageni T-Roc R sportlikud omadused on esile tõstetud erilise ja iseloomuliku välis- ja sisedisainiga. Võimsal crossover’il on võrreldes oma teiste, linnamaasturite perekonda kuuluvate konservatiivsemate versioonidega, mõningad suuremad erinevused.

Näiteks “R” logo ja uue disainiga radiaatorivõre, sportliku disainiga spetsiaalselt uue mudeli jaoks loodud kaitseraud, mis on värvitud auto esi- ja tagaosaga sama tooni, esikaitseraua külge integreeritud vertikaalselt paigutatud nurgatuled. Lisaks, on R-seeriale iseloomulik, et paigaldatud põhjakaitse on sama värvi, mis iluliistud ning õhutusavad.

Tagantvaadet iseloomustab autoga sama värvi sportliku disainiga kaitseraud, mille ülemises osas on õhutusavad ning eristuvas toonis R difuusor. T-Roc R on varustatud 18-tolliste Spielbergi valuvelgedega. Lisavarustusena on saadaval 19-tollised Pretoria 235/40 R19 valuveljed.

Valikute hulka kuulub ka sportlik, kuid elegantne nahkpakett, mille istmepadjad ja seljatagused on valmistatud kvaliteetsest Nappa nahast. Sportlikku välimust rõhutavad karbonist külgpaneelid ning toonis Crystal Grey tehtud õmblused ja seljatagusel olev “R” tähis.

Volkswagen R – nimi ütleb kõik

Uut T-Roc R-i arendas ja testis Volkswageni R osakond ka legendaarsel Nürburgringil. Oma panuse auto arendamisse panid WRX sarja maailmameister Petter Solberg ja Volkswageni tehasesõitja Benjamin Leuchter. Volkswagen R on Volkswagen AR-i sõltumatu tütarettevõte. Alates esimesest R-seeria mudelist, Golf R32, on  “R“ sümboliseerinud inglisekeelset sõna “racing”, mis tähendab võidusõitu, kuid aja jooksul on see muutunud sportlike sõidukite sümboliks.

  • Peaaegu tootmisvalmis kontseptauto maailma esmaesitlus toimub Genfi autonäitusel
  • Muljetavaldava 221 kW / 300 hj võimsuse ja 400 Nm pöördemomendiga
  • 4MOTION nelikvedu ja 7-käiguline topeltsiduriga DSG käigukast standardvarustuses
  • R-seeriale iseloomulik sportlik välimus, uue disainiga esi- ja tagaosa
  • Täiustatud standardfunktsioonid: progressiivne roolimine, sõidurežiimi valik ja sportrežiim, käivituskontroll ja veojõu kontrollisüsteem, mida saab välja lülitada

Tekst ja fotod Volkswagen

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

five + fifteen =