Skip to content

Uus Land Rover Discovery Sport on härrasmees, kes ei pelga pori

Land Rover Discovery on pikalt olnud piiramatu reisimise sümbol ning selle väiksem vend Discovery Sport tõestab, et suurus ei ole määrav, kui räägime avastamisvabadusest. Uus Discovery Sport on silmapaistev, otsekui riiulist võetud ja laitmatu välimusega, mis aga võib auto tõeliste oskuste suhtes kergesti eksitada. Discovery Sport on juba esmatutvustusel Tallinnas käinud ning seda on esitletud huvilistele.

Stiililt on Discovery Sport oma eelkäijast eemaldunud ja jõudnud lähemale Land Roveri ja Range Roveri pere uue põlvkonna eristuvale välimusele. Elegantne ja agressiivne esiosa, eksklusiivsed LED-esituled, graatsilised küljejooned ja rõhutatud Disco tagaosas loob erilise välimuse. Uus linnamaastur on dünaamilisem, võimsam, tehnoloogiliselt arenenum ja praktilisem kui kunagi varem ning selle sisemust avastades võib tunda end turvalisemalt ja mugavamalt mis tahes olukorras. Land Rover tähendab vabadust, olgu see siis igapäevane rutiinne sõit kontorisse või Teie ja Teie pere pikemad reisid.

„See on auto, mis ei tekita probleeme ja see ütlebki kõik. Uus Discovery Sport on mängulise hingega ja kogenud ning suutliku kerega, mis kruiisib mugavalt Tallinna linnadžunglis või Saaremaa väikestel teedel,“ sõnab Justė Šataitė, Land Roveri Baltikumi turundusjuht.

Discovery Sport demonstreerib mitmekülgsust peenemas vormis: avaras, mugavas ja vaikses 5 + 2 salongis on täielikult uuenenud info- ja meelelahutussüsteem uusima ühenduvusega ning paindlikumad istmed, mida saab reguleerida kuni 24 asendisse. Kapoti all on uutel ja elektrifitseeritud mootoritel 48-voldine poolhübriidsüsteem heitkoguste ja kütusekulu vähendamiseks.

Uus Discovery Sport on saadaval S, SE ja HSE viimistlustasemega, lisaks variandile R-Dynamic, millel on Shadow Atlase viimistlusega kiri kapotil ja tagaluugil.

Loodud Land Roveri uuele platvormile Premium Transverse Architecture (PTA), pakub Discovery Sport suuremat mitmekülgsust ja täiustust uue kerega, mis on 13% tugevam kui tema eelkäija. Sellel on jäigalt paigaldatud aluskarkassid, mis vähendavad müra ja vibratsiooni salongis ning tagavad kokkupõrke korral maksimaalse ohutuse.

Elektrifitseerimist silmas pidades on PTA Discovery Sportil uus, 48-voldine poolhübriidelektriauto (MHEV) jõuülekanne. Valikus on neljasilindriline Ingeniumi bensiini- ja diiselmootor ning poolhübriidsüsteem eritab CO2 heitmeid nii vähe kui võimalik – 144 g / km (NEDC ekvivalent) – ja kütusekulu on kuni 6,9 l / 100 km.

Discovery Sporti kõige säästlikum mudel on esiveo ja manuaalkäigukastiga 150 PS diiselmootor, mis eritab heitmeid 140 g / km ja kütusekulu on alates 5,9 l / 100 km. Tõhususe suurendamiseks on nelikveoga (AWD) mudelitel esisilla jõuülekandeseade Driveline Disconnect, kus rahulikul sõidul lülitatakse hõõrdekadude vähendamiseks ja nelikveo taasühendamiseks vähem kui 500 millisekundiga tagavedu välja.

Uus Discovery Sport on saadaval nutika tahavaatepeegliga, mis kuvab sisse lülitades videoekraanile selle, mis toimub sõiduki taga. Nähtavust ei varjuta sõitjad ega mahukad esemed, vaateväli on laiem (50-kraadine) ja tagaklaasi kohale paigutatud kaamera tagab parema nähtavuse kehvades valgustingimustes.

Ground View tehnoloogia abistab autojuhte manööverdamisel või maastiku läbimisel ning see kuvab kaamera pilti puutetundlikule ekraanile 180-kraadise vaatena sõiduki alt. See muudab kapoti nähtamatuks – seda Land Roveri läbipaistva kapoti kuvatehnoloogiat esitleti 2014. aastal.

Uusim Discovery Sport on igati tõeline Land Rover: enesekindel igal maastikul igasuguse ilmaga, läbimissügavusega 600 mm, nelikveoga ja teise põlvkonna süsteemiga Active Driveline (sõltub mootori võimsusest). Terrain Response 2 tuvastab automaatselt pinna ja reguleerib pöördemomendi pinnasega sobivaks ning täiustatud puksiirabi muudab haagisega tagurdamise (kuni 2500 kg) intuitiivsemaks ja turvalisemaks kui kunagi varem.

Kõikidel mudelitel on standardvalikus tagurduskaamera ja täiustatud juhiabisüsteemid: isekohanduv kiirushoidik koos rooliabiga, sõidurajahoidik, autonoomne hädapidur ja juhi valvsuse jälgimissüsteem.
Uus Discovery Sport on Eestis saadaval oktoobri algusest. Sõiduki hind algab 42 360 eurost.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

twelve − 6 =