Uue RAV4 pistikühendusega hübriidi maailma esmaesitlusega Los Angelese autonäitusel avab Toyota uue peatüki elustiili-linnamaasturi RAV4 ajaloos. RAV4 esimene pistikühendusega hübriid-elektriauto toetub Toyota rohkem kui 20-aastasele liidripositsioonile hübriidajami tehnoloogia vallas, et pakkuda sõidukit, mis on võimsam, ent ka palju väiksema heitkoguse ja kütusekuluga kui muud sama klassi autod.
See viienda põlvkonna RAV4 tippmudel on Euroopa üks läbi aegade menukaim linnamaastur, mida alates selle turuletulekust käesoleva aasta alguses on soetatud üle 120 000, sealhulgas üle 105 000 hübriidi (Lääne-Euroopas).
RAV4 pistikühendusega hübriidi positsioon RAV4 tippmudeli ja Toyota praeguste hübriid-elektriautode lipulaevana on saavutatud tänu selle suure võimsuse ja jõudluse kombinatsioonile, erakordsele ökonoomsusele, uuele GA-K platvormile ning standardvarustusse kuuluva AWD-i nutika elektrilise nelikveosüsteemi pakutavale juhitavusele maanteel ja maastikul.
Toyota kahe põlvkonna Priuse pistikühendusega hübriidmudeli tootmise kogemus on andnud toeka pinnase uue muljetavaldava jõuajami välja töötamiseks RAV4-le. Tänu koguvõimsusele 306 DIN hj / 225 kW* suudab see kiirendada 0–100 km/h vaid 6,2 sekundiga*, edestades kõiki tavamootoriga konkurente. Lisaks pakub RAV4 pistikühendusega hübriid oma klassi väikseimat CO2 heitkogust ja kütusekulu: Toyota tüübikinnituseelsete WLTP standardi andmete kohaselt on CO2 heitkogus alla 30 g/km*. Nende näitajatega ei suuda võistelda ükski praegune D-klassi nelikveoline pistikühendusega hübriid-linnamaastur.
Toyota on ära kasutanud elektritoite pakutava parema jõudluse, et saavutada märkimisväärselt veelgi suurem võimsus võrreldes tavalise RAV4 hübriidiga. Toyota on välja töötanud uue võimsa liitiumioonaku ning lisanud hübriidsüsteemi võimsuse juhtseadmele kõrgendava pingemuunduri. 2,5-liitrine bensiinimootor Hybrid Dynamic Force on sama, mis tavalisel RAV4 hübriidil.
Tulemuseks ei ole üksnes muljetavaldav kiirendus. RAV4 pistikühendusega hübriid pakub täiselektrilises režiimis ka suuremat sõiduulatust, ei tarbi üldse bensiini ega tekita CO2 heidet. Eeldatav sõiduulatus (WLTP standardi kohaselt) on üle 60 km*, mis on parem kui konkureerivatel pistikühendusega hübriid-linnamaasturitel ning suurem kui 50 km pikkune keskmine igapäevane tööle- ja kojusõit Euroopas.
Uus RAV4 pistikühendusega hübriid tuuakse turule 2020. aasta teises pooles.