Citroeni 100. aastapäeva puhul toodetud autonoomne ja ühendusega elektrisõiduk Citroën 19_19 Concept loodi selleks, et pakkuda sõitjatele eksklusiivsust, mugavust ja privaatsust. Ideerehvi Goodyear C100 loomisel keskenduti eeskätt selle suurusele ja välimusele, et see sobituks 19_19 Concepti erakordse disainiga ning pakkuda sellele ainulaadsele sõidukile väärilist mugavust ja sooritusvõimet.
„Goodyear’i ideerehv C100 loodi spetsiaalselt kontseptauto Citroën 19_19 tarbeks,“ ütles Goodyear’i Euroopa turundusjuht Mike Rytokoski. „See toob meieni tehnoloogia, mis tagab maksimaalse mugavuse ja ökonoomsuse just elektrimootorile ning täisautonoomsele sõidukile vajalikud intelligentsed lahendused,“ lisas Rytokoski.
Ideerehv C100 toob endaga mitmeid uuendusi:
- „Kitsas ja kõrge“ ehitus: Kui keskmise rehvi läbimõõt on 60 sentimeetrit, siis C100 läbimõõt on pea meeter. Suurem läbimõõt tuleb kasuks ökonoomsusele, mugavusele ja sooritusvõimele, sest väiksema veeretakistuse tõttu kasvab sõiduulatus ning ühtlasi parandab see Citroën 19_19 Concept sõiduomadusi ja võimekust märgades tingimustes.
- Kohandatud turvisemuster: C100-l on loodusest inspireeritud eridisainiga turvisemuster, mis tagab nii mugavuse kui ka varasemast parema juhitavuse. C100-l on keskmisest rehvist peaaegu 100 plokki rohkem ning see võimaldab vähendada veelgi salongimüra, mis on mootorimürata elektrisõidukite puhul väga oluline. Lisaks on C100 turvisesoonte segu valmistamisel eeskuju võetud looduslikust käsnast. Rehvil on võime kuivades ilmastikutingimustes taheneda ning märgades pehmeneda – nii täiustab kohanduv muster veelgi juhitavust, pidamist ning pidurdamist eri ilmastikutingimustes.
- Nutikus ja ühendus: ideerehv C100 on loodud kasutama edasiarenenud anduritesüsteemi, mis on võimeline tajuma teepinda ja ilmastikutingimusi ning infot edastana Citroën 19_19 Concept autonoomsele juhtsüsteemile täiustades seeläbi sõiduomadusi. Veel on rehvil aktiveeritud kulumise tehnoloogia, mis tuvastab rehvi kulumisastet, et neid saaks ennetavalt hooldada.
Ehkki C100 on puhtalt kontseptauto siis mõningad selle tehnoloogiad, nagu näiteks kõrge ja kitsas rehvidisain, on juba täna kasutuses. Rehvi intelligentsed rakendused on samas veel arendamisjärgus. „Citroën on üks autotööstuse pioneeridest, kes on loonud kultussõidukeid ning murrangulisi tehnoloogiaid. Goodyear-il on ainult au teha Citroëniga nende 100-nda aastapäeva tähistamiseks koostööd ning neid toetada autotööstuse järgmise peatüki kirjutamisel,“ lisas Rytokoski.