Skip to content

Berlingo – nüüd ka elektriline!

  • Ühe laadimisega kuni 275km!
  • Citroën ë-Berlingo Van jõuab Eestisse 2021. aasta sügisel.
  • Mahutavus on säilinud!

    NB! Allpool pressiteade muutmata kujul.

    Citroën esitleb oma väikekaubiku elektriversiooni ë-Berlingo Van, mis pakub professionaalidele kõiki elektrilise sõidu eeliseid, muutmata seejuures Berlingo harjumuspärast praktilisust modulaarsusest kaubaruumi mahutavuseni.

100% ëlektriline

Ë-Berlingo Van on saadaval kahe pikkusega kereversioonis, mis mõlemad kasutavad PSA grupi e-CMP platvormi ja sama mahutavusega akut.

“Sõltuvalt sõiduprofiilist võimaldab ë-Berlingo Van 50 kWh aku ühe laadimisega sõita kuni 275 km, mis on piisav valdava enamuse selle segmendi kasutajate igapäevasteks sõitudeks”, kommenteeris Auto-Bon AC AS tegevjuht Andrus kuus.

Sõiduulatuse maksimeerimiseks toodab ë-Berlingo Van elektrit sõiduki pidurdamise ja aeglustamise ajal. Eriri efektiivseks energia regenereerimiseks on auto varustatud spetsiaalse “Brake” režiimiga. Aku on paigutatud sõiduki istmete ja kaubaruumi põranda alla, mis on sama suur kui sisepõlemismootoriga versioonidel. Aku garantii on 8 aastat või 160 000 km (70% aku mahutavusest garantiiperioodi lõpus). Aku mahutavuse sertifikaat väljastatakse hoolduse käigus 1 aasta või 20 000 km pärast ja seejärel pärast iga hooldust, mis tehakse iga 2 aasta või 40 000 km järel.

Ë-Berlingo Vani elektrimootor arendab kuni 100 kW (136 hj) ja 260 Nm pöördemomenti ning valikus on 3 sõidurežiimi – Eco, Normal, Power. Maksimaalne sõidukiirus on 130 km/h, olenemata kasutatavast sõidurežiimis.

Sobib professionaalseks kasutamiseks

Laadimisvõimalusi on kolm, alates tavalisest pistikupesast kuni ülikiire laadimiseni, mis võimaldab 80% akust laadida 30 minutiga. Lihtne jõupistik võimaldab aga suure osa akust laadida üleöö, mis on piisav päevaseks tööks. Autoga tuleb kaasa laadija, mida saab kasutada kodus, töökohas või parklas. Laadija ühildub tavalise 8A pistikupesaga ja võimaldab aku täis laadida vähem kui 15 tunniga või lisada 100 km sõiduulatust 5 tunni ja 30 minutiga. 11 kW seinalaadija kasutamisel saab aku täis laetud 5 tunniga. “Kasutades avalikku ülikiirlaadijat, on ë-Berlingo Vani aku 80% täituvus võimalik saavutada juba 30 minutiga. See on omas segmendis parim näitaja”, lisas Kuus.

Nagu tavaline aga lisadega

Ë-Berlingo Van on Berlingo mudelirivi täiendus, see erineb sisepõlemismootoriga versioonidest väliselt ainult “ë” tähise poolest vasakul tagumisel uksel ja laadimispistiku juures.

Salongis on kõik tehtud selleks, et uue Citroën ë-Berlingo Van kasutamine oleks mugav ja muretu. Keskkonsoolis juhib käigukasti ë-Toggle lüliti, mis on kasutajale väga sarnane automaatkäigukasti funktsioonidega (P, R, N, D). Ë-Berlingo Van 5″ puuteekraanil on eraldi menüü “Energy”, mis annab juurdepääsu sõiduki elektrilistele funktsioonidele: voolu tarbimine reaalajas, aku laetuse tase, tarbimisstatistika ning ajatatud laadimise või salongitemperatuuri sõidueelse ettevalmistamise aktiveerimine. Lisavarustusena on saadaval ka 10″ puuteekaan, navigatsiooniseade ja värviline head-up ekraan, mis kuvab sõiduinfo esiklaasile otse juhi vaatevälja, silmade kõrgusele.

Segmendi parimad omadused

Uuel Citroën ë-Berlingo Vanil on kõik sisepõlemismootoriga versiooni eelised. Tarbesõiduk on kompaktne, kuid pakub modulaarsust, ergonoomikat, ruumikat salongi, panipaiku ja optimeeritud kaubaruumi, muutes selle ideaalseks igapäevaseks töövahendiks.

Ë-Berlingo Vaniga on mugav sõita 2-3 inimesel, sõiduk on saadaval kahes kerepikkuses: L1 – 4,40 m ja L2 – 4,75 m. Auto kõrgus on 1,84 m, mis tähendab, et sellega pääseb kõikidesse parkimismajadesse. Lisaks on saadaval ka L2 kerega meeskonnaauto, milles 5 istekohta.

Kaubaruumi laius rattakoobaste vahel on 1,23 m, mahutades kaks euroalust kaubaga. Kaubaruumi maht on sama kui sisepõlemismootoriga versioonidel, 3,3 m3 kuni 4,4 m3. Kandevõime (kuni 800 kg) ja lubatud järelhaagis (kuni 750 kg) vastab kõigis versioonides täpselt selle kategooria spetsialistide vajadustele.

Salongis on kolm eraldiseisvat istet, kaubiku sisemine vahesein on varustatud luugiga pikkade esemete transportimiseks, mida omakorda hõlbustab kokkuklapitav kõrvalistuja iste. Kaasreisijate istet saab suurema laadimisruumi vabastamiseks ka ülespoole pöörata ja kui see kokku klappida, saab keskmise istme seljatoe sisse integreeritud pööratavat kirjutuslauda kasutada mobiilse kontorina.

Efektiivne tehnoloogia

Uus elektrine kaubik on varustatud 18 erineva juhiabisüsteemiga, mis tagavad professinaalidele ohutu ja muretu sõidu: võtmevaba sisenemine ja käivitus, värviline selles segmendis ainulaadne head-up ekraan, kallakult startmise abi, eesmised parkimisandurid, taha- ja külgvaatekaamera, automaatselt lülituvad lähi- ja kaugtuled, elektriline seisupidur, maksimaalse laadimiskoormuse indikaator jpm. Turvalisemaks sõiduks on auto varustutud automaatse hädapidurdussüsteemiga, aktiivse sõidurajalt väljakaldumise süsteemiga, juhi tähelepanu hajumise hoiatusega, kokkupõrkeohu hoiatusega, järelhaagise stabiilsuskontrolliga, täiustatud liiklumärgi tuvastusega ja pimenurga jälgimissüsteemiga.

Uus Citroën ë-Berlingo Van pakub Citroën Advanced Comfort® programmi lahutamatu osana turvalisuse ja mugavuse tagamiseks ühendatud teenuseid:
Connect Assist hõlmab asukohatuvastusega hädaabikõnede- ja autoabi teenust. Õnnetusse sattumise korral või mis tahes muu, kiireloomulist sekkumist nõudva situatsiooni korral võimaldab see hädaabi väljakutse tegemise ja abi saabumise süsteemi talitlemisel kas automaatselt või vajutamisel hädaabi nupule „SOS” sõidukisviibija poolt.
Connect Play Apple CarPlay ™ ja Android Auto-ga ühilduv tehnoloogia võimaldab juhil ühendada nutitelefon ja dubleerida oma mobiiliekraani sõiduki ekraanile. Nutitelefoni ja ühilduvaid rakendusi (näiteks Waze) saab juhtida sõiduki puuteekraanilt.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

seventeen + 8 =