2016 aastal tõi Porsche avalikuse ette neljanda generatsiooni 718 Caymani ja Boxteri ning vastuvõtt sel autol oli suurepärane aga autoajakirjanikele oli justkui pinnuks silmas see, mis toimus mootoriruumis. 4 generatsioon oli saadaval ainult neljasilindrilise turboboksermootoriga. See asendas kuue silindrilist vabalthingavat mootorit ja kuigi uus mudel oli toonud võimsuse kasvu puudus sel õige Porschele omane kõla.
Eelmise aastal tuli välja Porsche GT4 mudeliga ja nüüd on see sama 4.0 töömahuga 6-silindriga vabalthingav boksermootor jõudnud ka GTS mudeli mootorivalikusse. 294kw ehk võimsust on 15kw vähemaks kruttitud GTS versioonis. Hetkel on saadaval ainult manuaalkäigukastiga ja see tähendab 4,5 sekundit 0-100km/h ja tippkiirus on 293 km/h. 0,1sek kiirem 0-100km/h kui tavaline GTS manuaalkäigukastiga mudel. Aasta lõpu poole on aga tulemas ka PDK käigukastiga mudelid.
GTS mudelitele omaselt on autol põhivarustuses mõned kiiresti sõitmist abistavad lisad: aktiivvedrustus (PASM), Porsche kurvistabiilsuse juhtsüsteem (PTV) ja Sport Chrono-pakett.
Vedrustus on 20mm madalam kui tavaversioonil aga on võimalik lisavarustuses valida ainult 10mm madalam vedrustus. Viimane võib Eesti teedel olla mõistlik. Kokkuvõttes on see ju justkui igapäeva versioon GT4-st.
718 Cayman GTS 4.0 on Eestis saadaval 81 960 euroga ja 718 Boxster GTS 4.0 hind on 84 000 eurot